Każda sprzedaż to proces

Agent Sprzedaży to narzędzie ułatwiające proces sprzedaży.
Pozwala gromadzić dane związane ze sprzedażą oraz ułatwia analizę uzyskanych wyników.

Agent Sprzedaży to ...

Elastyczność i prostota

Elastycznie i wygodnie zebrane informacje związane z realizowaną przez Ciebie sprzedażą: lejek sprzedaży z: danymi kontraktu, zaawansowaniem, notesem, zadaniami, terminami; terminarz; archiwum sprzedaży; pulpit z zestawem aktualności Twojej sprzedaży.

Informacja o klientach bez zbędnych detali.
Ustawienia pozwalają na dostosowanie do własnego modelu sprzedaży (typy produktów, klientów, źródła klienta), edytowalne nazwy etapów lejka, przyczyny zamknięcia lejka (odrębne dla sprzedaż, odrzucenie)

  • Lejek sprzedaży

    W jednym miejscu widzisz jak Ci idzie: sprzedaż w toku, wartość, szacunkowa sprzedaż ..

  • Własne ustawienia

    Sam zdefinuj jak ma działać dla Ciebie nasza aplikacja, używaj zrozumiałych nazw branżowych

  • Analiza

    Analiza uzyskiwanych wyników, przyczyny sukcesów i porażek

  • Terminarz

    Miej pod kontrolą kalendarz: terminy z lejka oraz luźne wpisy

how it works image
Wspaniałe doświadczenie

Sprzedaż wyniesiona na wysoki poziom

Innowacyjne rozwiązanie dla małego i średniego biznesu. Każda próba sprzedaży posiada swoją historię, niezależnie od uzyskanego wyniku.

Projekt jest ukierunkowany na wprowadzanie minimum danych, tylko tych, które są istotne dla procesu sprzedaży oraz ich łatwą aktualizację. Pozwala na szybkie zorientowanie się co w danej sprzedaży blokuje kolejne etapy i w efekcie zawarcie transakcji.

Możesz nie tylko śledzić postęp swojej sprzedaży ale też analizować uzyskane wyniki: co daje efekt? jakie źródła klientów są dochodowe a jakie nie? które grupy produktów najlepiej się sprzedają? itd.

Dlaczego wybrać Agenta Sprzedaży?

Poprawisz efektywność sprzedaży

Każdy z nas ma ograniczoną ilość czasu, również tego kiedy prowadzimy aktywną sprzedaż. Dlatego dobrze jest mieć szybki dostęp do tego co się dzieje w kazdym z procesów sprzedaży; wiedzieć co, komu i dlaczego najlepiej się sprzedaje.
Dobrze też znać czyniki, które mają wpływ na sprzedaż lub jej odmowę.

Prostota

Intuicyjna nawigacja, wiele przejrzystych zestawień, łatwy dostęp do danych, minimum wprowadzania danych.

Statusy sprzedaży

Każda transakcja kończy się sprzedażą, odmową, zawieszeniem lub przeniesieniem do archiwum.

Panel analizy sprzedaży

Komentowanie

Każda aktywność sprzedażowa może być notowana, nawet tworzone odrębne zadania (widoczne w terminarzu)

Wydajność

Szybko utworzysz leada ze wszystkimi jego elementami, łatwo go zmienisz czy zamkniesz ... .

utwórz konto bez wydawania pieniędzy

Jak to działa?

Sprawdź jak szybko utworzysz swoją pierwszą sprzedaż!
W ciągu kilku minut narzędzie do pracy będzie gotowe.

Tworzenie konta

Utworzenie konta jest bardzo proste. Wymaga jedynie podania adresu email oraz imienia lub nazwy firmy oraz akceptację regulaminu usługi. Nie wymaga podawania numeru karty czy innych danych np. do faktury. System prowadzi krok po kroku aż do uruchomienia w pełni funkcjonalnego konta. Są 2 typy kont. Konto START - dla indywidualnego sprzedawcy/firmy, zakłada je sprzedawca. Konto SOHO - dla grupy/sieci sprzedawców - tworzy je szef sprzedawców.

Logowanie do serwisu

Logowanie do systemu jest proste i wymaga podania loginu i hasła. Jest bezpieczne bo po 5 nieudanych próbach system się blokuje na 6 minut. Możesz też skorzystać z przypomnienia hasła.

Po zalogowaniu widzisz podstawowy pulpit pracy z informacjami o zaległych projektach i zadaniach. Liczbę nadchodzących terminów, listę ostatnio dodanych i edytowanych projektó w których uczestniczysz niezależnie od statusu i uprawnień.

Masz również informacje o wiadomościach przesłanych do Ciebie przez innych członków zespołów projektowych.

Zakładanie konta

Usatwienia ogólne

Aby system działał jak w sposób dla Ciebie czytelny należy go ustawić. Ustawiamy rodzaje sprzedaży, grupy produktów/usług oraz źródła klientów.
Następnie ustawiamy plan miesięczny sprzedaży i przechodzimy do ustawień panelu głównego. Tu ustawiamy stronę domyślną po zalogowaniu, domyślne grupowanie leadów, oraz widżety widoczne na stronie Start.

Ustawienie lejka sprzedaży

Tu ustawiamy ilość elementów lejka sprzedaży (3-6), ich nazwy, szanse sprzedaży na tym etapie, ilość dni na tym etapie. Następnie określamy warunki przejścia leada na kolejny etap dla każdego z etapów.

Na koniec określamy przyczyny zamknięcia leada. WAŻNE - to one będą się wyświetlać jako statystyczne dane zamknięcia leada

Ustawienia systemu

Tworzenie leada

Tworzenie leada jest intuicyjne. W formularzy wpisujemy wszystkie elementy leada, data następnego kontaktu (wyświetli sie w terminarzu), deadline, szacunkowe wartości, żródło klienta, zaawansowanie (wg własnej oceny), formy kontaktu, nazwę klienta (lub wybieremy z listy gdy jest).

Komentarze

W każdym leadzie możemy dodawać notatki oraz zadania. Notatki pozwalają na informowannie co się z leadem dzieje. Zadania zaś (pojawiają się w terminarzu) są czynnościami do zrobienia w leadzie.

Informacja o ilości zaległych zadań widoczna jest na pulpicie startowym.

Tworzenie leada
Co mówią inni

Opinie pierwszych użytkowników

Skorzystaj z opinii zadowolonych klientów

Plany finansowe

Wybierz Twój wariant

Podano stawki netto w zł przy płatności jednorazowej za 1 rok.
Bez ryzyka! - zakładasz konto i przez 14 dni możesz je testować, jeżeli usługa spodoba się - możesz zapłać. Dane do przelewu znajdziesz w ustawieniach konta.

Plan START

59,- /rok
  • > 70 funkcji przetwarzających dane
  • > 40 róznego rodzaju ustawień
  • max. 6 etapów lejka
  • widok klienta
  • analiza wyników sprzedaży

Plan SOHO

149,- /rok
  • Funkcje Planu START
  • dodatkowo:
  • analiza wyników całego zespołu
  • zarządzanie sprzedawcami

Co można umieścić w Agencie Sprzedazy?

funkcjonalność

Agent Sprzedaży posiada kilkadziesiąt funkcji agregujacych dane. Z założenia jest organizerem dla sprzedawcy, ma pomagać w procesie sprzedaży, ogarniać wszystkie toczące się procesy sprzedaży na poszczególnych jej etapach. Jednocześnie ma pomagać diagnozować obszary gdzie sprawy się źle mają.

Agent Sprzedaży to

nadal otwarta idea!

Wprowadzając go na rynek, chcemy aby był przede wszystkim dostępnym narzędziem dla osób aktywnie sprzedających. Zasadniczo kierujemy go do małych i średnich firm.

sprzedaż inwestycje umowy
bądźmy w kontakcie

napisz do nas!

Masz pytania, wątpliwosci - to naturalne - skontaktuj się z nami, z pewnością uzyskasz odpowiedź!